Комплексне заняття
з логіко-математичного розвитку
в молодшій групі
Тема: «Допоможемо зайчикам»
Розвивальна: Розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу.
Виховна: Виховувати любов до природи та бережнее ставлення до неї.
Матеріал:набори блоків Дьєнеша, палички Кюїзенера, смужки різної довжини та ширини, лісова галявинки.
Хід заняття
Сюрпризний момент:
- Діти нам надійшов лист від родини зайчиків, які запрошують нам у гості.
- А на чому ми поїдемо у гості до зайців?
- А ми зараз дізнаємося на якому виді транспорту ми вирушемо в гості.
- Погляньте вони передали нам цікаву коробочку, але вона чомусь не відкривається.
Мета: зняти у дітей тривожність, агресію, напругу, вчити саморегуляції
- Діти, давайте зашумимо, як вітер( ш-ш-ш). Не відкривається. Можливо дощику злякається? Спробуємо постукати пальчиком по столику. Давайте спробуємо злякати того, хто в коробочці і заричимо, як леви (р-р-). Спробуємо промовити тихо – коробочко, відкрийся! Тепер голосніше - коробочко відкрийся!!! Так це ж ціла сім'я кольорових паличок!!!
Мета: продовжувати вчити дітей рахувати в межах 4, вчити розуміти наочно різницю від меншого до більшого, називаючи кольори паличок.
- А ось, що тут ховається! Наші знайомі кольорові палички. Давайте подивимося на ось цю найвищу паличку. Якого вона кольору? (жовта). Вона не просто найвища- вона мама усіх інших паличок. Покликала мама свою найменшу доню. Як видумаєте, якого вона кольору? (білого). Покликала мама другу доню, трішки старшу за білу. Якого кольору ця паличка? (червоного). Покликала мама третю доню –салатову паличку. І нарешті покликала мама саму найстаршу дочку. Якого кольору ця паличка? (фіолетового).
(діти закріпляють поняття «один»-«багато»)
- Так ось чому зайчики передали нам ці палички. Вони нам пропонують відправитися до них на потязі. Ми будемо з вами майструвати дорогу з рейок.
(з паличок Кюїзенера діти будують колії )
- Що нам потрібно для того щоб сісти в потяг- квитки.
(діти закріпляють назви та колір геометричних фігур)
Під музикудіти сідають у потяг та вирушають в дорогу.
Але дорогу їм перекрило каміння.
Мета: вчити дітей розрізняти та називати геометричні фігури – трикутник, круг, квадрат та кольори – жовтий, синій, червоний за допомогою блоків Дьєнеша
- Що це?
- Що вам нагадує це каміння?
- Якого воно кольору?
- Чим воно відрізняється?
- Пропоную вам розкласти каміння у коробочки, відповідно до кольору.
Діти підійшли до річки.
- Діти, погляньте коли каміння падало воно зруйнувало місточок.
- Як нам дістатися на інший берег річки?(перестрибнути, перепливти, чи може побудувати місточок?)
- Нам в пригоді стане кольорове каміння? ( в коробочках)
(діти будують місточки за вказівкою вихователя та опиняються на галявинці родини зайців)
Фізкультхвилинка «Ми зайчата»
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.