1. Було проведено регіональне моніторингое дослідження до Державної служби якості освіти. Було надано відповді на анкти, відправлені заповнені форми за напрямами: "Освітнє середовище закладів дошкільної освіти", "Здобувачі дошкільної освіти". Забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку. набуття не життєвого соціального досвіду.
2.Був проведений моніторинг якості освітньої діяльності в умовах підготовки до Нової української школи: за шкалою ECERS - 3. В старшій групі №9, вихователь К.Ю.Чернігова визначався рівень засвоєння знань вихованців відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти. Оцінка відбувається за трьма параметрами та за шістью підшкалами: "Простір і умеблювання", "Повсякденні практики особистого догляду", "Мовлення та грамотність", "Види навчално-пізнавальної діяльності", "Взаємодія", "Структурування програми".
Загальний бал | Кількість оцінених параметрів | Середній бал | |
Простір і умеблювання | 33 | 7 | 4,71 |
Повсякденні практики особистого догляду | 25 | 4 | 6,25 |
Мовлення і грамотність | 29 | 5 | 5,80 |
Види навчально-пізнаальної діяльності | 50 | 11 | 4,55 |
Взаємодія | 30 | 5 | 6,00 |
Структурування програми | 17 | 3 | 5,67 |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.