1. Було проведено регіональне моніторингое дослідження до Державної служби якості освіти. Було надано відповді на анкти, відправлені заповнені форми за напрямами: "Освітнє середовище закладів дошкільної освіти", "Здобувачі дошкільної освіти". Забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку. набуття не життєвого соціального досвіду.

2.Був проведений моніторинг якості освітньої діяльності в умовах підготовки до Нової української школи: за шкалою ECERS - 3. В старшій групі №9, вихователь К.Ю.Чернігова визначався рівень засвоєння знань вихованців відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти. Оцінка відбувається за трьма параметрами та за шістью підшкалами: "Простір і умеблювання", "Повсякденні практики особистого догляду", "Мовлення та грамотність", "Види навчално-пізнавальної діяльності", "Взаємодія", "Структурування програми".

Загальна та середняоцінки
Загальний бал Кількість оцінених параметрів Середній бал
Простір і умеблювання 33 7 4,71
Повсякденні практики особистого догляду 25 4 6,25
Мовлення і грамотність 29 5 5,80
Види навчально-пізнаальної діяльності 50 11 4,55
Взаємодія 30 5 6,00
Структурування програми 17 3 5,67
Кiлькiсть переглядiв: 75

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.